tiistaina, huhtikuuta 25, 2006

Kiitos Jeesus!

Huhhuh. Hirveen jännäilyn jälkeen kävi ilmi, et Firma kustantaakin mun ekan viikon hotelliyöt. Vastuuhenkilöni oli, ystävällisesti sinänsä, varannut minulle hotellihuoneen toimiston kupeesta täysin tietämättä kuka sen maksaa. Minä puolestani majoittauduin sinne iloisin mielin luullen, että sen maksaa Joku Muu. Siinä vaiheessa kun HR-puolen tyypit sanoutuivat irti kaikesta minuun liittyvästä, huolestuin. Ylimääräinen viidensadan lovi matkabudjettiin olisi ollut perseestä.

Enää tarvitsee jännätä sitä että kiinalaisen opiskelijatytön minulle lupaama kämppä olisi lauantaina vielä minulle varattuna, kun menen sitä maksamaan.

Niin ja sitä jännään myös, missä ja kenen kanssa voisin vetää vappulärvit. Ideoita?

Skandien käyttäminen on vaivalloista, mutta kannattavaa. Teksti on paljon kauniimpaa näin.

3 Comments:

Blogger Tosikko kirjoitti...

Vappulärvit kiinalaisen opiskelijatytön kanssa, tietysti. Vaih? Kuka se HR on?

Tää blogihan on ihan loistava keksintö.

8:54 ip.  
Blogger V kirjoitti...

HR = houman riisourssiis

8:23 ap.  
Blogger Maurelita kirjoitti...

Vappulärvi-idea :

http://osakunta.free.fr/frameset_index_fi.htm

Järjestävät kuulemma kunnot vappubileet ; itse en roikuskele siellä mutta hyvä tietää jos haet seuraa.

=)

7:53 ap.  

Lähetä kommentti

<< Takaisin